سلام بچه ها xa0 گفتم بیام پس از مدت ها یه سر به وب متروکه بزنم xa0 البته به کسی اطلاع نمیدم که آپم xa0 میخوام ببینم کی خودش میفهمه xa0 امیدوارم همیشه شاد باشین دوستان...