کلاااا آخر غلط کردن اینههه که هیچ غلطی نمیشه کرد....

.

حالا یه سوال.....

من که به خودم میگم خودتو درگیر امید های واهی نکن..از غرورتم کم
کن...شاید به خیلیا از چیزهایی که میخوای نرسی پس خودتو دربند اون
چیزهایی که می دونی از بین میره و فقط یه خیاله نکن...نفس
نکش..زندگیییی کن...بعدشم اون میگه که تو چقد شبیه منی..
.منم
میگم
من خود تو ام...بعدشم تو افق محو میشم اونم همش ذهنش درگیره که
این چقد شبیه بود کی بود.... خخخخخخخخخخ 
.
ما را در سایت رویاها دنبال میکنید
برچسب: سلام,سلام دانلود,سلام عليكم,سلامتك,سلامتی,سلامات,سلام دانك,سلامت,سلام بمبئی,سلام صبح بخیر, نویسنده: بازدید: 111