زیرا هیچگاه به من نه نگفت...
هیچگاه نگفت بعدا...
هیچگاه نگفت امروز حوصله تورا ندارم...
هیچگاه نگفت نمی آیم...
هیچگاه تنهایم نگذاشت...
هیچگاه هنگام گریه من نخندید...
وقت سختی همپایم بود...
همیشه...همراه من بود...
خودم را دوست دارم...گر تو را دوست دارم...

راستی بروبکس به وبلاگ مهدیه جون سربزنین
mahdiyeh15.mihanblog.com
پ.ن:عید فطر مبارک....
ما را در سایت رویاها دنبال میکنید
برچسب: خودم را دوست دارم,خودم را دوست دارم علیرضا روشن,خودم را دوست دارم چون,من خودم را دوست دارم,خودم را سخت دوست دارم,آیا من خودم را دوست دارم,خودم رو دوست دارم,خودم را دوست می دارم,خودم دوست دارم,خودم و دوست دارم, نویسنده: بازدید: 109