تولددددم
کلیییی
هپیییییی

.
.
.
و همییینک
بنده ۱۴ ساله میشمممم
یه سال بزرگتر شدم
یه سال خانوم تر شدم
یه سال جیگرتر شدم
یه سال عشق تر شدم
و یه سال خودشیفته تر:-
یه دور دیگه دور خورشید زدیم
یه سال دیگه گذشت
بزرگ شدنو دوس ندارم
امسال سال بدی نبود ولی سال خوبیم نبود
حالا واس این روز فرخنده
که خیلیییی روز مهمیه
چون اگه من نبودم خیلیییاتونم نبودید
البته من تولدم دیروز بود ولی
همه ابان سرااای من اسسسست
بفرماییید ادامه مطلببب
رویاها...ما را در سایت رویاها دنبال میکنید
برچسب: تولدم مبارررک, نویسنده: بازدید: 38