پاییز نزدیکه![]()
برای ما دخترای پاییز،قشنگترین حس دنیا اومدن پاییزه![]()
قدم زدن زیر بارونای پاییز![]()
خش خش برگای زرد![]()
اینا قشنگترین حسای دنیاس![]()
ولی از نظر من هوای بارونی پاییز اصلا دونفره نیست![]()
یه نفرس...![]()
وقتی تنهایی زیربارون قدم میزنی![]()
و خیس شدن برگای زردو لمس میکنی![]()
وقتی بوی خاک تو وجودت نفوذ میکنه![]()
وقتی دلت میخواد هیچ وقت بارون قطع نشه...![]()
و زمزمه یه آهنگ روی لبات:
آهای بارون پاییزی
کی گفته تو غم انگیزی؟؟
تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی...
و دستی که از پشت روی شونه هات یه پالتو میندازه...![]()
و صدای گرمی که
میگه:
سرما نخوری!!
لبخندی که روی لبات میشینه
و با خودت میگی:من خوشبختم...
من...خییییلی خوشبختم
چون خدارو دارم وخدا خواسته من تورو داشته باشم
من عاشق پاییز باشم
خدا خواسته من...خوشبخت باشم...
به افتخار ما دخترای پاییز
که نه دلمون خزونه![]()
نه قلبمون از سنگه...![]()
به افتخار پاییز...![]()

کاپی ممنوع!!!
متن از خودم
حالا یه سوال دیگه دارم جواب لطفا...

ما را در سایت رویاها دنبال میکنید
برچسب: دختر پاییزی,دختر پاییزم,دختر پاییز,دختر پاییزی ما,دختر پاییز که باشی,دختر پاییز رمان,دختر پاییز شعر,دختر پاییزی رمان,دختر پاییزی عکس,دختر پاییز تولدت مبارک, نویسنده: بازدید: 83